Bireysel Müşteri Kurumsal Müşteri
Cihazlarımız

Şimdi modemini yenilemek isteyen SONET’liler ayda sadece 37,50 TL'den başlayan taksitlerle son teknoloji yepyeni bir modem sahibi oluyor.

Modeminiz artık beklentilerinizi karşılamıyor mu? Siz de SONET'in çok avantajlı Taksitli Modem Kampanyasından yararlanın, ayda 12/24 ay taksit seçeneğiyle kablosuz modem sahibi olun.

Kampanyadan yararlanmak için SONET Satış Noktalarına başvurabilirsiniz.



ADSL/VDSL Modem

VMG1312-T20B

Ücretlendirme Satış Fiyatı Kiralama Fiyatı
Peşin 750 TL 16,99 TL
12 Taksit 850 TL
Kullanım Kılavuzu Teknik Özellikler 24 Taksit 950 TL

VMG8623-T50

Ücretlendirme Satış Fiyatı Kiralama Fiyatı
Peşin 1150 TL 19,99 TL
12 Taksit 1250 TL
Kullanım Kılavuzu Teknik Özellikler 24 Taksit 1350 TL

H300s

Ücretlendirme Satış Fiyatı Kiralama Fiyatı
Peşin 850 TL 19,99 TL
12 Taksit 950 TL
Kullanım Kılavuzu Teknik Özellikler 24 Taksit 1050 TL

Fiber Modem

VMG3625-T50B

Ücretlendirme Satış Fiyatı Kiralama Fiyatı
Peşin 1250 TL 19,99 TL
12 Taksit 1350 TL
Kullanım Kılavuzu Teknik Özellikler 24 Taksit 1450 TL

H298A HGW

Ücretlendirme Satış Fiyatı Kiralama Fiyatı
Peşin 1150 TL 19,99 TL
12 Taksit 1250 TL
Kullanım Kılavuzu Teknik Özellikler 24 Taksit 1350 TL

Kampanyanın geçerli olduğu SONET İnternet Erişim Paketleri için tıklayınız.

Modem taksit süresi bitmeden ADSL hattının iptali durumunda, abonelik iptaline kadar geçen süre boyunca yapılan indirimler ve faturaya yansıtılan modem ücreti toplam modem bedelinden düşülerek geri alınacaktır. Ayrıca varsa ödenmemiş aylık ücret, bağlantı ücreti veya taksitleri tahsil edilecektir.

Modeminizin arızalı olduğunu düşündüğünüz durumlarda SONET Müşteri Hizmetlerini 0 850 277 6638 nolu telefondan arayabilirsiniz. Gerekli durumlarda talebinizle ilgili modem firmanızın Çağrı Merkezi Destek Hattı'na yönlendirileceksiniz.

Kampanya dahilinde verilen modemde Abonenin kullanımından kaynaklanan arızalardan, SONET sorumlu değildir. Arıza oluşması durumunda veya modemle ilgili talep ve şikayetlerde modemin yetkili teknik servisleri tarafından modemle ilgili garanti kapsamı dahilindeki işlemler yapılacaktır. Arıza durumunda ve modem ile ilgili talep ve şikayetlerde Abone tarafından irtibata geçilmesi gereken kurum, cihazın garanti belgesinde bildirilmiştir.